Prekių grąžinimo sąlygos

  •  Prekių grąžinimas

    UAB „Repeta“ internetinės parduotuvės www.repe.lt Pirkėjai turi teisę atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai Pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

    Atsisakant pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinant prekes prašome pateikti:

    prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (kasos čekį ar sąskaitą-faktūrą);
    laisvos formos raštišką prašymą dėl grąžinimo.
    Taip pat būtina laikytis šių sąlygų:

    kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
    prekės nebuvo naudojamos;
    prekės nebuvo sugadintos;
    nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės, etiketės ir kt.);
    grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikė savo prekinę išvaizdą.
    Pirkėjo teisė atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma:

    prekėms, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
    gyviems augintiniams, šaldytai produkcijai, terariuminiams ir akvariuminiams gyviems augalams, gyvam akvariuminiam ir terariuminiam maistui, bakterijoms ir kitoms terariumo priežiūros priemonėms.


    Grąžinamas prekes Pirkėjas turi pristatyti pats. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

    Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina Pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

    Pastaba. Tinkamos kokybės prekių keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Civilinio kodekso 6.362 straipsnis bei Mažmeninės prekybos taisyklės.

    Pažeista siunta

    Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad siunta turi pažeidimų:

    apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
    siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
    patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
    jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
    Dėl prekių keitimo ar grąžinimo reikia kreiptis el. paštu info@repe.lt.

    Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu: info@repe.lt